"Connection refused"
افزودن برندمحصول و آدرس برند در پرستاشاپ

افزودن برندمحصول و آدرس برند در پرستاشاپ

نویسنده: ملیحه ایزی
نظرات 1
star_rateرتبه مقاله 5

برندها و فراهم کننده ها در پرستاشاپ چیست و چه فرقی باهم دارند؟

اگر محصولاتی که در سایت فروشگاهی خودتان قرار داده اید تولید خودتان نیستند یک برند و یا یک تولید کننده خاص دارند، بهتر است که این برندها را در فروشگاه پرستاشاپی خود ثبت کنید زیرا اغلب افراد هنگام خرید به برند محصولات توجه می‌کنند و بر اساس برند موردعلاقه خرید خود را انجام می دهند.

این کار دو مزیت عمده دارد: اولین موضوع اینکه بعضی از کاربران به برندهای خاص خیلی اهمیت میدهند و در اینترنت به دنبال همان برند خاص میگردند و مورد دوم اینکه اگر محصولتان دارای یک برند ناشناخته باشد می توانید در این صفحه توضیحات کاملی از برند ارائه دهید تا مشتریان با آن آشنا شوند.

تفاوت برند و فراهم کننده:

اگر محصولی را مستقیم از فراهم کننده آن دریافت می کنید، می توانید آن را تحت عنوان فراهم کننده ثبت بفرمایید حتی اگر شرکت خودتان فراهم کننده محصولات است باید حداقل خودتان را تحت عنوان فراهم کننده ثبت کنید. در واقع فراهم کننده میتواند یک عامل واسطه باشد مثلا شرکتی محصولات برند نایک یا ادیداس را وارد میکند برند که همان نایک و ادیداس است اما آن شرکت که واسط بین برند و ما می باشد فراهم کننده می باشد. ممکن است در برخی اوقات خود برند نیز فراهم کننده باشد. وارد کردن اطلاعات فراهم کننده برای خودتان و اطلاعات آماری فروشگاهتان است که پرستاشاپ بطور منظم اطلاعات دقیقی را در اختیارتان قرار می دهد.

در این مطلب هرآنچه در مورد برندها و تامین کنندگان پرستاشاپ باید بدانید را به شما آموزش می‌دهیم؛ با ما همراه باشید.

آموزش تعریف برند :

1- ابتدا وارد پنل ادمین پرستاشاپ خود شوید.

2- با وارد شدن به پیشخوان در سمت راست(اگر زبان فارسی باشد) با نوار ابزاری روبرو میشوید در این نوار بر روی کاتالوگ و سپس برندها و فراهم کننده ها کلیک کنید.

3- در پنجره باز شده در قسمت بالا سمت راست با دو گزینه برندها و فراهم کننده ها مواجه می شوید که اگر قصد دارید برند ایجاد کنید بر روی آن کلیک کرده و در صورت ایجاد فراهم کننده بر روی آن تب کلیک کنید.

با فرض ایجاد یک برند بر روی تب برندها کلیک کرده سپس در قسمت بالا سمت چپ بر روی افزودن یک برند جدید کلیک می کنیم.

در پنجره زیر باید اطلاعات مورد نیاز برندتان را وارد نمایید.

1- نام برند

2- توضیحاتی کوتاه از برند

3-در این بخش اطلاعات مفصلی از تاریخچه برند بنویسید حتی اگر آن برند شناخته شده باشد این بخش باعث پیشرفت سئو سایت شما می شود.

4- هر برند یک لوگو اختصاصی دارد که تصویر آن را در این بخش وارد نمایید.

5- عنوان متا همان عنوانی است که در سرچ موتورهای جستجو نمایش داده می شود اگر مایلید همان نام برند نمایش داده شود می توانید این بخش را خالی بگذارید

6- این بخش نیز مربوط به توضیحات کوتاهی‌ است که در نتایج جستجو و زیر عنوان صفحه به نمایش درمی‌آید، که اگر در بخش های قبلتر توضیحات را نوشته اید با خالی گذاشتن این بخش همان نوشته ها نمایش داده می شود.

و سپس بر روی کلید ذخیره کلیک کنید، تا سطر جدیدی با عنوان برندی که اضافه کرده اید به شما نمایش داده شود.

ویرایش و حذف برندهای موجود

در تب برندها وارد شوید در هر سطر برندی که اضافه کرده اید قابل نمایش است

اگر بر روی سه نقطه انتهایی آن سطر کلیک کنید دو گزینه ویرایش و حذف به شما نمایش داده می شود که با کلیک بر روی هر کدام میتوانید عملیات ویژه آن بخش را انجام دهید.

- با کلیک کردن روی گزینه ویرایش، دقیقا فرمی مانند فرم ایجاد برند خواهید دید؛ در این صفحه می‌توانید اطلاعات برند را به راحتی تغییر دهید.

- اگر روی گزینه حذف کلیک کنید، پس از آن یک هشدار دریافت می‌کنید که با تایید کردن آن، این برند حذف خواهد شد.

ثبت آدرس برای یک برند

برای هر برند نیز می توانید آدرسی وارد کنید تا بتوانید مدیریت بهتری در سایت و محصولات خود داشته باشید. در واقع این بخش یک دفترچه آدرس اینترنتی برای شماست که هر لحظه در دسترستان قرار دارد.

برای این کار از همان تب برند ها این بار در قسمت بالا سمت چپ بر روی افزودن آدرس جدید کلیک کنید.

در صفحه باز شده می توانید اطلاعات را تکمیل کنید.

از قسمت لیست کشویی برند می توانید برندهایی که تعریف کرده اید را ببنید و برند مدنظرتان را انتخاب کنید. سپس به پر کردن اطلاعات موردنیاز بپردازید.

به این موضوع توجه داشته باشید که پر کردن بخش هایی که در کنار آنها ستاره قرمز گذاشته شده اجباری می باشد. سپس بر روی دکمه ذخیره کلید کنیدتا در پایین بخش برندها شاهد آدرس های برند باشید.

حذف یا ویرایش آدرس برند

در این صفحه می توانید برندها و آدرس متعلق به آن را ببینید. اگر قصد دارید آدرس را ویرایش کنید در انتهای سطر برای ویرایش بر روی آیکون مداد و برای حذف بر روی سه نقطه و سپس حذف کلیک کنید.

سوالات و نظرات خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نظرات
ali.ajvadi
2023/07/26
آدرس کانال پرسش و پاسختون رو بزارید لطفا
نظر خود را بگذارید
نظر شما با موفقیت ثبت شد
You must be logged to enter comment!
Some error occurred please contact us!
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
نظر خود را وارد کنید