"Connection refused"
راهنمای نصب و مدیریت ماژول در پرستاشاپ

راهنمای نصب و مدیریت ماژول در پرستاشاپ

نویسنده: ملیحه ایزی
نظرات 0
star_rateرتبه مقاله 0

ماژول چیست؟

توسعه پذیری پرستاشاپ حول ماژول ها می چرخد، برای اینکه بتوانیم یک قابلیتی را به فروشگاه پرستاشاپی خود اضافه کنیم کافیست ماژول مرتبط با آن را داشته باشیم و نصب کنیم. ماژولها برنامه های کوچکی هستند که قابلیت هایی که ما احتیاج داریم را به پرستاشاپ اضافه می کنند تا استفاده از پرستاشاپ را آسان تر و یا بیشتر با نیازهای ما سازگار سازند.

در پرستاشاپ برخی از ماژولها بصورت پیشفرض بر روی قالب اولیه موجود می باشند که میتوانیم آنها را مدیریت کنیم درغیراینصورت با نصب هر قالب دیگری ماژولهای مربوط به آن نیز در دسترس ما قرار می گیرد و یا اگر نیاز به ویژگی دیگری داریم که در ماژولهای قالب و یا ماژولهای نوشته شده موجود نمی باشد باید با متخصصین پرستاشاپی برای کدنویسی ماژول مدنظرمان صحبت کنیم.

چگونگی مدیریت ماژول در پرستاشاپ

1- ابتدا وارد پنل ادمین پرستاشاپ خود شوید.

2- با وارد شدن به پیشخوان در سمت راست(اگر زبان فارسی باشد) با نوار ابزاری روبرو میشوید در این نوار بر روی ماژولها و سپس مدیریت ماژول کلیک کنید.

با وارد شدن به این بخش لیست تمامی ماژولهای شما در قالب پیشفرض و اگر قالبی را نصب کرده اید ماژولهای قالب موجود می باشد که میتوانید به مدیریت آن بپردازید

در این بخش میتوانید ماژولها را فعال، غیرفعال، حذف و پیکربندی کنید. همچنین شما ممکن است برخی از ماژولها را فقط بخواهید در حالت موبایل فعال کنید و بالعکس در این حالت نیز می توانید از همین بخش اقدام کنید.

اما گاهی پیش می آید که ماژول مدنظر ما در ماژولهای پیش فرض وجود ندارد و ما اقدام به خریداری آن می کنیم در اینصورت برای نصب ماژول باید مراحل زیر را طی کنید.

نصب ماژول در پرستاشاپ

مطابق قسمت قبل به ماژول و سپس مدیریت ماژولها رفته ایندفعه در گوشه بالا سمت چپ بر روی گزینه بارگذاری یک ماژول کلیک می کنیم.

توجه کنید که فایل ماژول شما یکی از فرمت های مشخص شده باشد.

به روزرسانی ماژولها در پرستاشاپ

اگر ماژول شما جزو ماژولهای پیشفرض پرستاشاپ است می توانید از طریق بخش زیر نسبت به آپدیت کردن آن اقدام فرمایید.

اما اگر این ماژول را از سایت یا شخص دیگری خریداری کرده اید نسخه جدید آن را از آنها گرفته و نسبت به آپدیت و نصب مجدد آن اقدام کنید.

نوشتن ماژول اختصاصی پرستاشاپ

همانطور که میدانید یکی از مشکلات مهم پرستاشاپ در ایران، کمبود متخصصان و ماژولهای پرستاشاپی بوده است که خود باعث مشکلات زیاد دیگری شده است.

نیترون وب با داشتن متخصصین باتجربه پرستاشاپی سعی کرده است در این زمینه بصورت قوی عمل کند. اگر ماژول خاصی مدنظر شماست که به آن احتیاج دارید کافیست با برنامه نویسان پرستاشاپی ما در میان بگذارید.

نظرات
نظر خود را بگذارید
نظر شما با موفقیت ثبت شد
You must be logged to enter comment!
Some error occurred please contact us!
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
نظر خود را وارد کنید