"Connection refused"
تنظیمات ماژول اعتمادسازی مشتری

تنظیمات ماژول اعتمادسازی مشتری

نویسنده: ملیحه ایزی
نظرات 0
star_rateرتبه مقاله 0

در دنیای وب‌سایت‌های فروشگاهی سؤالی وجود دارد که بارها و بارها مطرح می‌شود: طراحی یک وبسایت خوب واقعاً در اعتمادسازی مشتریان تاثیر دارد؟

اگر یک استراتژی بازاریابی درخشان، هویت برند قوی، تیم فروش خوب و یک محصول با خدمات عالی داشته باشید، آیا صرف زمان و هزینه برای طراحی وبسایت عالی واقعاً ارزشمند است؟

پاسخ ما به این سؤالات یک بله صریح است. چرا؟

دلیلش این نیست که یک وب سایت تأثیر مستقیمی بر نتیجه شما دارد که البته در گر زمان این مورد هم اتفاق خواهد افتاد.اما مسئله مهمتر این است که طراحی وب خوب می تواند اعتماد مشتری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. پرورش اعتماد عمیق مشتری مزایای زیادی را در پی خواهد داشت از افزایش نرخ خرید گرفته تا وفاداری طولانی مدت مشتری و کمک به یک شرکت برای تقویت اعتبار خود.

چرا اعتماد مشتری مهم است؟

تحقیقات اخیر نشان داده است که احساس اعتماد مشتری تاثیر زیادی بر نحوه رفتار آنلاین آنان دارد. اعتماد می‌تواند نقش کلیدی در تشویق مشتریان بالقوه برای پیگیری خرید داشته باشد.

اما فراتر از این رفتار خرید اولیه، اعتماد همچنین در ایجاد وفاداری مشتری در طولانی مدت نقش دارد. شرکت هایی که اعتماد مشتریان خود را جلب می کنند، خریدهای تکراری و روابط تجاری پایدار را نیز برای خود به ارمغان می آورند. بدیهی است که اگر مشتریان احساس کنند که یک شرکت قابل اعتماد است، به احتمال زیاد در طولانی مدت زمان و پول خود را به آن شرکت اختصاص می دهند.

در نهایت، اعتماد مشتری می تواند به شرکت شما کمک کند تا خود را به عنوان یک رهبر فکری در صنعتی خاص معرفی کنید. اگر مشتریان شما به آنچه شما می‌گویید اعتماد داشته باشند و اگر محتوایی که تولید می‌کنید معتبر و قابل اعتماد باشد احتمالاً به شرکت شما به عنوان یک مرجع نگاه می‌کنند که حالا دیگر برای خریدهای دیگر آنان را با شما مقایسه خواهند کرد.

نکاتی که اغلب افزاد را نسبت به یک وبسایت بی اعتماد می سازد:

- چیدمان های شلوغ و پیچیده

- متن خیلی زیاد

- چاپ کوچکی که خواندن آن سخت است 

- تبلیغات و پاپ آپ های فوق العاده زیاد

- زمان بارگذاری وب سایت کند

- کمبود وسایل کمک ناوبری

- طراحی وب خسته کننده و کمبود رنگ

در مقاله ای دیگر به طور مفصل راجع به رابطه نوع طراحی وبسایت و تاثیر آن بر اعتمادسازی مشتری صحبت خواهیم کرد. اما در این بلاگ می خواهیم به معرفی یکی از ماژولهای پیش فرض در پرستاشاپ 1.7 صحبت کنیم.

ماژول اعتمادساز مشتری

یکی از ماژولهای قالب کلاسیک که بصورت پیش فرض در پرستاشاپ 1.7 وجود دارد ماژول اعتمادسازی مشتری است. شما می توانید به کمک این ماژول ویژگی های برتر فروشگاه خود را در قالب متن های اعتماد ساز به مشتری ارائه دهید.

- ابتدا وارد پنل ادمین پرستاشاپ خود شوید.

- با وارد شدن به پیشخوان در سمت راست(اگر زبان فارسی باشد) با نوار ابزاری روبرو میشوید در این نوار بر روی ماژولها و سپس مدیریت ماژول کلیک کنید.

سپس در سرچ بار اعتمادساز سرچ کرده و بر روی پیکربندی ماژول کلیک کنید.

در صفحه جدید سه تب برای تغییرات وجود دارد در تب اول(تب محتوا) با کلیک بر روی سه نقطه و سپس گزینه ویرایش می توانید نسبت به ویرایش هر یک از آیکونها اقدام فرمایید.

در این صفحه تصویر، عنوان، توضیحات و اینکه به صفحه ای ریدایرکت شود یا نه را می توانید مشخص نمایید.

در تب نمایش می توانید جایگاه این ماژول را مشخص نمایید.

و در تب ظاهر می توانید نسبت به تغییر رنگ آیکون و متن اقدام فرمایید.

نظرات
نظر خود را بگذارید
نظر شما با موفقیت ثبت شد
You must be logged to enter comment!
Some error occurred please contact us!
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
نظر خود را وارد کنید