"Connection refused"
ویرایش بخش ساخت حساب کاربری

ویرایش بخش ساخت حساب کاربری

نویسنده: ملیحه ایزی
نظرات 0
star_rateرتبه مقاله 0

در سایتهای پرستاشاپی برای اینکه مشتری بتواند محصولی را خریداری کنید باید در سایت عضو شده و یک حساب کاربری تشکیل دهد. پس هر مشتری قطعا با این صفحات برخورد دارد و تنظیمات مربوط به آن برای تعامل بیشتر با مشتری بسیار اهمیت دارد.

در سایت ما نیترون وب صفحه ورود به حساب کاربری بصورت زیر می باشد که مشتری اگر قبلا ثبت نام کرده می تواند وارد شود در غیر اینصورت باید بر روی ایجاد حساب کاربری کلیک کند.

با کلیک بر روی ایجاد حساب کاربری به صفحه زیر هدایت می شود.

می خواهیم این صفحه را ویرایش کنیم، با نیترون وب و این آموزش همراه باشید.

ویرایش بخش ساخت حساب کاربری

در فرم ثبت نام مشتری در پرستاشاپ ۱.۷ فیلدهای نام، نام خانوادگی، ایمیل، کلمه عبور اجباری‌اند و قابل حذف نیستند. تنها تغییری که می‌توان در این فیلدها ایجاد کرد ترجمه است اما فیلدهای عنوان اجتماعی، تاریخ تولد، دریافت پیشنهاد از همکاران، عضویت در خبرنامه، محرمانگی اطلاعات مشتری، موافقت با شرایط و قوانین قابل حذف/ویرایش هستند.

ویرایش عنوان اجتماعی

از قسمت پیشخوان در پنل ادمین پرستاشاپ وارد پارامترهای فروشگاه و سپس تنظیمات مشتری بشوید.


در صفحه باز شده به تب عنوان ها رفته و هر موردی را که می خواهید اضافه یا کم کنید.

ویرایش تاریخ تولد

از همان قسمت قبل به جای تب عنوان ها وارد تب مشتریان یا در نسخه های دیگر تنظیمات مشتری بشوید.

در این صفحه میتوانید درخواست تاریخ تولد از مشتری را فعال یا غیرفعال کنید. (توجه کنید که گزینه بله = نمایش و خیر = عدم نمایش می باشد)

ویرایش پیشنهادات همکاران

در صفحه قبل شاید توجه کرده باشید که در زیر گزینه درخواست تاریخ تولد گزینه فعال یا غیرفعال کردن پیشنهادات همکاران نیز وجود دارد که مشابه حالت قبل گزینه بله = نمایش و خیر = عدم نمایش می باشد

ویرایش محرمانگی اطلاعات مشتری

این گزینه از طریق ماژول «بخش حفظ اسرار و اطلاعات مشتریان» مدیریت می‌شود، کافیست از طریق پیشخوان، ماژولها و سپس به مدیریت ماژول رفته و در سرچ بار اسرار را جستجو کنید، این ماژول تنها در این قسمت کاربرد دارد پس با توجه به اینکه تنظیمات خاصی ندارد

می توانید نسبت به فعال یا غیرفعالسازی آن اقدام کنید.

ویرایش اشتراک خبرنامه

این بخش از طریق ماژول پیش فرض «اشتراک خبرنامه» پرستاشاپ به این صفحه اضافه می‌شود. این ماژول هم‌چنین وظیفه اضافه کردن کادر اشتراک در خبرنامه در فوتر سایت رو هم بر عهده دارد که برای ویرایش آن باید از پیشخوان وارد قسمت مدیریت ماژول ها بشوید.

با وارد شدن به این صفحه در قسمت سرچ بار خبرنامه رو سرچ کنید با غیرفعال کردن ماژول اشتراک خبرنامه این گزینه و همچنین بخش اشتراک خبرنامه در فوتر سایت نیز حذف می شود.

ویرایش موافقت با شرایط و قوانین

این گزینه از طریق ماژول «Official GDPR compliance» مدیریت می‌ش ود که باز برای ویرایش آن مطابق موارد قبلی از طریق مدیریت ماژول و در سرچ بار کلمه GDPR را سرچ کرده سپس به ویرایش آن بپردازید.

در این قسمت شما با وارد شدن به قسمت پیکربندی می توانید متن موجود را نیز تغییر دهید.

در قسمت پیکربندی ماژول بر روی گزینه موردنظر کلیک کرده متن نمایش داده شده در ویرایشگر را میتوانید تغییر دهید. توجه داشته باشید اولین مورد نمایش داده شده در صفحه مربوط به صفحه ساخت حساب کاربری می باشد و بقیه مربوط به صفحات دیگری که آنها را نیز می توانید تغییر دهید.

اگر این مطلب برای شما مفید بود از طریق نظرات با ما در ارتباط باشید و ما را در راستای نوشتن مطالب بهتر یاری کنید.

نظرات
نظر خود را بگذارید
نظر شما با موفقیت ثبت شد
You must be logged to enter comment!
Some error occurred please contact us!
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
نظر خود را وارد کنید