"Connection refused"
Blog

چنانچه قالبی روی سایت خود نصب کرده اید که برای آن به روزرسانی های مختلفی منتشر میشود، برای اینکه تغییراتی که در قالب ایجاد کرده اید با به روزرسانی از بین نرود، نیاز داریم تا تغییرات را در قالب فرزند ایجاد کنیم تا به راحتی و بدون هیچ مشکلی قالب را به روز نماییم.

چگونه در پرستاشاپ قالب فرزند (child theme) ایجاد کنیم ؟

سئو به طور مداوم در حال پیشرفت است، واقعیتی که هر روز شاهد آن هستیم موتورهای جستجو نیز بر هوش مصنوعی تسلط پیدا کرده اند همچنین به روز رسانی های بی پایان گوگل باعث نوساناتی در رتبه بندی می شود.

جدیدترین ویژگی های سئو در 2024

حتما تا به حال با پوش نوتیفیکیشن‌ها روبه‌رو شده‌اید. برای مثال وقتی که در حال بازدید از یک سایت بودید ناگهان پنجره‌ای در گوشه مرورگرتان باز شده که برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها یا خبرها  کلیک کنید. اگر این مثال برای شما اتفاق نیفتاده، حتما روزانه نوتیفیکشن‌هایی از تلگرام، واتساپ و غیره دریافت می‌کنید که به شما قسمتی از پیام‌های دریافتی جدید را نمایش می‌دهند. در این مثا‌ل‌ها پیام‌ها یا نوتیفیکیشن‌ها سعی دارند که نظر شما را جلب کنند به احتمال زیاد موفق هم می‌شوند. به ویژه اگر در زمان مناسب جلوی شما ظاهر شده باشند.

پوش نوتیفیکیشن و تاثیر آن در بازاریابی

استراتژی سئو قوی دارای بخش های متحرک زیادی است. شاید شنیده باشید که بک لینک ها نقش مهمی در کمک به رتبه بندی شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) دارند. نمایه بک لینک شما در واقع بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که تصور می کنید و از لینک های Dofollow و Nofollow تشکیل شده است.

لینک نوفالو و تاثیر آن بر سئو چیست؟

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که تصاویر زیادی در بلاگ و سایت خود منتشر می کنند؟ این کار بسیار خوب است انسان ها موجوداتی بصری هستند و هیچ چیز مانند یک تصویر جذاب توجه ما را جلب نمی کند. در واقع، طبق گفته Optinmonster، محتوای آنلاینی که حاوی تصاویر است تا 94٪ بیشتر از محتوای بدون تصویر بازدید می شود.

تکنیک های سئوی تصاویر

جذب افراد به وب سایت شما مهم است، اما این تنها شروع داستان است. هنگامی که آنها وارد سایت شما شدند، باید علاقه آنها را جلب کنید، آنها را تشویق کنید تا بیشتر در سایت شما به جستجو بپردازند و در نهایت آنها را به مشتری تبدیل کنید. اطمینان از این تبدیل باعث افزایش فروش از مشتریان جدید و افزایش خریدهای تکراری از مخاطبان فعلی شما می شود.

تکنیک های تبدیل بازدیدکننده به مشتری در سایت فروشگاهی

احتمالا این روزها اسم سئو را همه جا شنیده باشید سئو(seo) که مخفف بهینه سازی موتور جستجو می باشد و به دنبال این است که لینک های سایت شما را در موتور جستجو بهینه کند تا کاربران بیشتری را به سمت سایت شما سوق دهد. کارهای زیادی در این زمینه برای بهبود سایت انجام می دهند اما در این میان ابزارهایی وجود دارد که سایت شما را تحلیل می کند و در این آشفته بازار به کمک شما می آید. در این بلاگ ما قصد داریم بخشی از معروفترین ابزارهای سئوی موجود را برسی کنیم، با ما همراه باشید.

بهترین ابزارهای سئو که نیاز دارید

یک فروشگاه آنلاین با ارزش ترین سرمایه گذاری است که می توانید به عنوان یک کارآفرین شروع کنید. شما باید رئیس خود باشید، ساعات کاری خود را تنظیم کنید و محصولات خود را ایجاد کنید. به علاوه، می‌توانید با به اشتراک گذاشتن محصولات خود با مردم در سراسر کشور یا حتی جهان محصولات خود را به آنها معرفی کنید. اما بر کسی پوشیده نیست که راه اندازی یک فروشگاه با چالش هایی همراه است، به خصوص اگر تجربه قبلی نداشته باشید. به همین دلیل است که بیش از یک پنجم مشاغل جدید پس از اولین سال فعالیت خود بسته می شوند.

اصول طراحی فروشگاه اینترنتی موفق

با توجه به گسترش اینترنت و وجود تعداد زیاد سایت ها و فروشگاه های اینترنتی، فضای اینترنت به یک فضای جنگی برای رقابت بر سر بیشتر دیده شدن در صفحات اول موتورهای جستجو تبدیل شده است حال حدس بزنید چه کسی در این میدان نبرد بزرگترین اسلحه را دارد؟ درست است، شرکت ها یا افرادی که بر روی سئوی اصولی سایت خود کار کرده و تمرکز داشته اند. یکی از استراتژی های خوب سئو حول لینک سازی کارآمد می چرخد.

چگونه بک لینک رایگان بگیریم؟

برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی به کمک پرستاشاپ ابتدا نیاز به خرید دامنه و هاست داریم. دامنه (domain) در واقع همان آدرس فروشگاه اینترنتی و هاست سیستمی است که میزبانی سایت را در اختیار دارد و فایل های سایت برای نمایش بر روی آن بارگذاری می شود.

آموزش نصب پرستاشاپ 8 روی لاراگون و حل خطاهای احتمالی

اینترنت و به ویژه رسانه های اجتماعی دنیای تعاملات جهانی را گسترده تر کرده است. دیگر مشکلی نیست که با دوستان و اقوام خود در سایر نقاط جهان در تماس باشید. شبکه های اجتماعی به جوامع جهانی با میلیاردها ساکن مجازی تبدیل شده اند. فیس بوک خود 2.4 میلیارد کاربر دارد و آن را به یکی از بزرگترین جوامع در جهان تبدیل می کند. این موضوعات بدان معناست که حتی یک شرکت کوچک می تواند بدون سرمایه گذاری های عظیم با کمی تلاش و پشتکارجهانی شود.

ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی

این روزها با توجه به بالارفتن آمار خرید اینترنتی و علاقه مردم به انلاین شاپها صاحبان این کسب و کارها را ملزم می سازد تا اطلاعات محصول را به طور دقیقی در اختیار مشتریان قرار دهند. یکی از مهمترین بخش های اطلاعات محصول تصاویر باکیفیت و خوب از آن است. افراد به کمک تصاویر واقعی و باکیفیت می توانند نسبت به خرید راغب شوند، موفقیت شما در فروشگاه اینترنتی تان بستگی زیادی به تصاویری دارد که در سایت خود ارائه می دهید. برای ارائه بهترین تجربه و ایجاد یک تصور خوب، به تصاویری از محصول نیاز دارید که بیشتر از توضیحات محصول شما صحبت کنند.

ساخت تصاویر محصول با هوش مصنوعی