حتما تا به حال با پوش نوتیفیکیشنها روبهرو شدهاید. برای مثال وقتی که در حال بازدید از یک سایت بودید ناگهان پنجرهای در گوشه مرورگرتان باز شده که برای اطلاع از آخرین تخفیفها یا خبرها کلیک کنید. اگر این مثال برای شما اتفاق نیفتاده، حتما روزانه نوتیفیکشنهایی از تلگرام، واتساپ و غیره دریافت میکنید که به شما قسمتی از پیامهای دریافتی جدید را نمایش میدهند. در این مثالها پیامها یا نوتیفیکیشنها سعی دارند که نظر شما را جلب کنند به احتمال زیاد موفق هم میشوند. به ویژه اگر در زمان مناسب جلوی شما ظاهر شده باشند.
آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که تصاویر زیادی در بلاگ و سایت خود منتشر می کنند؟ این کار بسیار خوب است انسان ها موجوداتی بصری هستند و هیچ چیز مانند یک تصویر جذاب توجه ما را جلب نمی کند. در واقع، طبق گفته Optinmonster، محتوای آنلاینی که حاوی تصاویر است تا 94٪ بیشتر از محتوای بدون تصویر بازدید می شود.
جذب افراد به وب سایت شما مهم است، اما این تنها شروع داستان است. هنگامی که آنها وارد سایت شما شدند، باید علاقه آنها را جلب کنید، آنها را تشویق کنید تا بیشتر در سایت شما به جستجو بپردازند و در نهایت آنها را به مشتری تبدیل کنید. اطمینان از این تبدیل باعث افزایش فروش از مشتریان جدید و افزایش خریدهای تکراری از مخاطبان فعلی شما می شود.
یک فروشگاه آنلاین با ارزش ترین سرمایه گذاری است که می توانید به عنوان یک کارآفرین شروع کنید. شما باید رئیس خود باشید، ساعات کاری خود را تنظیم کنید و محصولات خود را ایجاد کنید. به علاوه، میتوانید با به اشتراک گذاشتن محصولات خود با مردم در سراسر کشور یا حتی جهان محصولات خود را به آنها معرفی کنید. اما بر کسی پوشیده نیست که راه اندازی یک فروشگاه با چالش هایی همراه است، به خصوص اگر تجربه قبلی نداشته باشید. به همین دلیل است که بیش از یک پنجم مشاغل جدید پس از اولین سال فعالیت خود بسته می شوند.
با توجه به گسترش اینترنت و وجود تعداد زیاد سایت ها و فروشگاه های اینترنتی، فضای اینترنت به یک فضای جنگی برای رقابت بر سر بیشتر دیده شدن در صفحات اول موتورهای جستجو تبدیل شده است حال حدس بزنید چه کسی در این میدان نبرد بزرگترین اسلحه را دارد؟ درست است، شرکت ها یا افرادی که بر روی سئوی اصولی سایت خود کار کرده و تمرکز داشته اند. یکی از استراتژی های خوب سئو حول لینک سازی کارآمد می چرخد.
اینترنت و به ویژه رسانه های اجتماعی دنیای تعاملات جهانی را گسترده تر کرده است. دیگر مشکلی نیست که با دوستان و اقوام خود در سایر نقاط جهان در تماس باشید. شبکه های اجتماعی به جوامع جهانی با میلیاردها ساکن مجازی تبدیل شده اند. فیس بوک خود 2.4 میلیارد کاربر دارد و آن را به یکی از بزرگترین جوامع در جهان تبدیل می کند. این موضوعات بدان معناست که حتی یک شرکت کوچک می تواند بدون سرمایه گذاری های عظیم با کمی تلاش و پشتکارجهانی شود.
این روزها با توجه به بالارفتن آمار خرید اینترنتی و علاقه مردم به انلاین شاپها صاحبان این کسب و کارها را ملزم می سازد تا اطلاعات محصول را به طور دقیقی در اختیار مشتریان قرار دهند. یکی از مهمترین بخش های اطلاعات محصول تصاویر باکیفیت و خوب از آن است. افراد به کمک تصاویر واقعی و باکیفیت می توانند نسبت به خرید راغب شوند، موفقیت شما در فروشگاه اینترنتی تان بستگی زیادی به تصاویری دارد که در سایت خود ارائه می دهید. برای ارائه بهترین تجربه و ایجاد یک تصور خوب، به تصاویری از محصول نیاز دارید که بیشتر از توضیحات محصول شما صحبت کنند.