"Connection refused"
ویرایش اطلاعات فروشگاه در فوتر پرستاشاپ

ویرایش اطلاعات فروشگاه در فوتر پرستاشاپ

نویسنده: ملیحه ایزی
نظرات 1
star_rateرتبه مقاله 5

سایت شما به صورت پیشفرض اطلاعات خاصی ندارد و صرفا ایمیلی که در زمان نصب پرستاشاپ وارد کرده‌اید را در بخش اطلاعات نشان می‌دهد. برای اینکه سایت شما معتبر تر بنظر بیاید و مشتریان شما اطلاعات شما و راه های تماس با شما را بدانند بهتر است اطلاعات خود را در قسمت فوتر که بیشتر در دید کاربران است وارد نمایید.

اهمیت وارد کردن اطلاعات:

یکی از موارد منفی این است که هیچ آدرسی وجود نداشته باشد، درصورتی‌که شما دفتر دارید  لازم است که اطلاعات دفتر را در سایت قرار دهید نه به این خاطر که  کاربران بخواهند در دفتر شما حضور پیدا کنند؛ اهمیت این موضوع  به این خاطر که این‌یک راه اعتمادسازی است. مخصوصاً اگر کار شما فروش یک سری محصول فیزیکی است حتماً باید آدرس دفترتان را قرار دهید که کاربران بتوانند اعتماد کنند که سایت یک هویت مشخص و یک آدرس فیزیکی دارد و این نکته خیلی مهم است.

اگر هم کار شما فروش محصولات دیجیتال است و دفتری هم ندارید ایرادی ندارد؛ لازم نیست که یک آدرس اشتباه وارد کنید (یا آدرسی که هیچ هویتی پشت آن نباشد) اما لازم است که حتماً اطلاعات تماس را وارد کنید تا کاربر بتواند با شما ارتباط بگیرد .

ویرایش اطلاعات فروشگاه در فوتر پرستاشاپ

بدین منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

1- ابتدا وارد پنل ادمین پرستاشاپ خود شوید.

2- با وارد شدن به پیشخوان در سمت راست(اگر زبان فارسی باشد) با نوار ابزاری روبرو میشوید در این نوار بر روی پارامترهای فروشگاه و سپس تماس با ما کلیک کنید.

3- در صفحه بازشده بر روی تب فروشگاه ها کلیک کنید تا صفحه زیر به شما نمایش داده می شود

در جزئیات ارتباط اطلاعات تکمیلی فروشگاه خود را وارد نمایید و سپس بر روی ذخیره کلیک کنید. به قسمت فوتر صفحه اصلی سایت خود بروید جزئیات به صورت زیر نمایش داده می شود.

نکته: اگر آدرس شما طولانی می باشد برای بهم نریختن استایل فوتر آن را در در خط1 و خط2 وارد کنید تا در دوسطر نمایش دهد.

نظرات
علی
2022/07/19
عالی
نظر خود را بگذارید
نظر شما با موفقیت ثبت شد
You must be logged to enter comment!
Some error occurred please contact us!
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
نظر خود را وارد کنید