مانند یک فروشگاه حضوری فروشگاه اینترنتی شما برای اینکه کارهای مربوط به خودش راه بیفتد نیاز به یک تعدادی کارمند دارد که فعالیت های بخش های مختلف را انجام میدهد. در فروشگاه اینترنتی سطح دسترسی مهم است و کارمندان و اعضای تیم باید دسترسی مناسبی داشته باشند. مثلا یک تولیدکننده محتوا نباید به اندازه مدیرکل مجوز دسترسی داشته باشد. در این بخش میخواهیم به مدیریت کارمندان در پرستاشاپ بپردازیم.
توسعه پذیری پرستاشاپ حول ماژول ها می چرخد، برای اینکه بتوانیم یک قابلیتی را به فروشگاه پرستاشاپی خود اضافه کنیم کافیست ماژول مرتبط با آن را داشته باشیم و نصب کنیم. ماژولها برنامه های کوچکی هستند که قابلیت هایی که ما احتیاج داریم را به پرستاشاپ اضافه می کنند تا استفاده از پرستاشاپ را آسان تر کنند یا بیشتر با نیازهای ما سازگار کنند.
اگر می خواهید برای مشتری های سایت خود ایمیل هایی با برند خود ارسال کنید که آنها را تحت تاثیر قرار دهد تا پایان این آموزش همراه ما باشید. در پرستاشاپ هنگام ثبت نام غیر از دریافت شماره همراه مشتری آدرس ایمیل او را نیز دریافت می کند. ایمیل ها یکی از راه های تبلیغات برای سایتها و فروشگاه اینترنتی به حساب می آیند.
در سایت ها بعضی از صفحات تحت عنوان صفحات استاتیک یا ثابت می باشند در واقع صفحات استاتیک به صفحاتی گفته میشود که بدون نیاز به اصلاح یا پردازش به کاربر نهایی تحویل داده میشود. در واقع سرور، همان فایلی که از اول ساخته شده را بدون شخصی سازی و هیچ گونه تغییری به همه کاربران تحویل میدهد و شما بعنوان ادمین سایت نیازی به تغییر مداوم آن صفحات ندارید مانند صفحه درباره ما، نحوه ارسال، شرایط و ضوابط و ...
در مقالات قبلی راجع به اهمیت سرچ در سایت و فروشگاه های اینترنتی صحبت کردیم و گفتیم کاربرانی که فروش اینترنتی را به فروش حضوری ترجیح می دهند به دنبال سرعت در رسیدن به محصول مورد نظر خود هستند که طبیعتا این کار را با استفاده از ابزار سرچ در سایت شما انجام می دهند. حال فرض کنید گاهی پیش می آید که کلمه موردنظر را اشتباه تایپ می کنید یا حتی کیبورد
آیا تا حالا به عنوان مدیرسایت به این موضوع فکر کردین که چقدر زمان میبره تا کاربری وارد سایت شما بشه و محصول مورد نظرش رو تو سایتتون پیدا کنه؟
این روزها با گسترش اینترنت کاربران به دلیل صرفه جویی در زمان خود به سراغ خریدهای آنلاین رفته اند. فروشگاه های آنلاین اگر نتوانند به سرعت کالای مورد نظر کاربر را با توجه به نیازش در اختیار او قرار دهند شانس زیادی در این بازار رقابتی نخواهند داشت. با نگاهی ساده تر کاربر وقتی وارد سایتی می شوید طبیعتا مانند خرید حضوری به همه فروشگاه و رگالها سر نمیزند تا محصول موردنظرش را بیابد بلکه از نوار ابزار سرچی که در سایت خود قرار داده اید استفاده کرده تا سریعتر به محصول موردنظرش دسترسی داشته باشد.
گوگل سرچ کنسول یک سرویس آنلاین رایگان است که توسط گوگل فراهم شده است. این سرویس در ابتدا با نام گوگل وبمستر تولز معرفی شد. اما در 20 ماه می 2015 نام آن به google search console تغییر کرد. از سرچ کنسول گوگل می توان به منظور کنترل، حفظ و حل مشکلات احتمالی وب سایت خود در هنگام حضور در نتایج جستجو گوگل استفاده کرد. در واقع می توان با اطمینان گفت که هر وبمستر نیاز به ثبت سایت خود در وبمستر تولز دارد.