

در مقالات قبلی راجع به اهمیت سرچ در سایت و فروشگاه های اینترنتی صحبت کردیم و گفتیم کاربرانی که فروش اینترنتی را به فروش حضوری ترجیح می دهند به دنبال سرعت در رسیدن به محصول مورد نظر خود هستند که طبیعتا این کار را با استفاده از ابزار سرچ در سایت شما انجام می دهند. حال فرض کنید گاهی پیش می آید که کلمه موردنظر را اشتباه تایپ می کنید یا حتی کیبورد


آیا تا حالا به عنوان مدیرسایت به این موضوع فکر کردین که چقدر زمان میبره تا کاربری وارد سایت شما بشه و محصول مورد نظرش رو تو سایتتون پیدا کنه؟
این روزها با گسترش اینترنت کاربران به دلیل صرفه جویی در زمان خود به سراغ خریدهای آنلاین رفته اند. فروشگاه های آنلاین اگر نتوانند به سرعت کالای مورد نظر کاربر را با توجه به نیازش در اختیار او قرار دهند شانس زیادی در این بازار رقابتی نخواهند داشت. با نگاهی ساده تر کاربر وقتی وارد سایتی می شوید طبیعتا مانند خرید حضوری به همه فروشگاه و رگالها سر نمیزند تا محصول موردنظرش را بیابد بلکه از نوار ابزار سرچی که در سایت خود قرار داده اید استفاده کرده تا سریعتر به محصول موردنظرش دسترسی داشته باشد.


گوگل سرچ کنسول یک سرویس آنلاین رایگان است که توسط گوگل فراهم شده است. این سرویس در ابتدا با نام گوگل وبمستر تولز معرفی شد. اما در 20 ماه می 2015 نام آن به google search console تغییر کرد. از سرچ کنسول گوگل می توان به منظور کنترل، حفظ و حل مشکلات احتمالی وب سایت خود در هنگام حضور در نتایج جستجو گوگل استفاده کرد. در واقع می توان با اطمینان گفت که هر وبمستر نیاز به ثبت سایت خود در وبمستر تولز دارد.


سایت شما به صورت پیشفرض اطلاعات خاصی ندارد و صرفا ایمیلی که در زمان نصب پرستاشاپ وارد کردهاید را در بخش اطلاعات نشان میدهد. برای اینکه سایت شما معتبر تر بنظر بیاید و مشتریان شما اطلاعات شما و راه های تماس با شما را بدانند بهتر است اطلاعات خود را در قسمت فوتر که بیشتر در دید کاربران است وارد نمایید.


قوانین قیمت کاتالوگ شما را قادر می سازد کاهش قیمت را بر اساس دسته، برند، فراهم کننده، ویژگی یا مشخصه تعیین کنید. همانطور که از نام آن پیداست، این نوع قوانین برای طیف وسیعی از محصولات اعمال می شود. نمی توان از آن برای یک محصول واحد استفاده کرد.
به عنوان مثال، می توانید قانونی تنظیم کنید که بگویید برای مشتریان ایرانی متعلق به